سارایا باخ


سارایا باخ عصمتیله . بیر چوبانی خان ائیله دی 
سئلین الیله حیاتین .عشقینه قوربان ائیله دی 
آرپاچایین جام جام ایشدی .قانادلانیب گویه اوشدو 
ناکیشینین شمشیرینه .سولاری قالخان ائیله دی 
سطیرسطیر یازدی اوءزون .شاعر اولدوغزل اولدو 
ایکی هئجالی آدینی . ییر قالین دیوان ائیله دی 
یومدو گوزون مال دولته .توپوردو قارا شهرته 
یاندیردی پیس نیت کوکون . کاخلاری ویران ائیله دی 
لیل باخیشی تپیک له ییب.قارامادان - زیقدان کئشدی 
دورو سویون قوجاغیندا.زولفونو افشان ائیله دی

برگ های قهوه ای


1 ) برد از آنجایی آغاز می شود 

      که 

      هیچ چیز برای باختن 

                                 نداری .


***


2 ) هر وقت پای ات را 

      از شعرم بیرون می کشی 

       نوشته ی بی طعم ام 

       بوی قافیه ی سوخته می دهد .


***


3 ) یاد باد 

     روزهایی که دارا بودم 

     سارا 

     به واسطه ی "واویی" پشت سرم می آمد 

     حالا که آقای پورامان شده ام 

      دل دل انار ام 

      که از دستی افتاده است .


***

4 ) این طور که خوابیده ام 

      هیچ وقت بیدار نخواهم شد 

      مگر 

      نام ات را 

      به شیشه ی خواب ام 

                                     به کوب اند .


***


5 ) تو 

      آمدی و رفتی 

      کوچه 

       هم چنان در رکوع مانده است . 


***


 6 ) بیا لیلی باش 

       بیابان 

      در عطش مجنون می سوزد .


***


7 ) قبل از اینکه 

     آدم ام کنی 

     باید 

     حوا شده باشی .


***


8 ) رود :

             آدم برفی ایی هستم 

              که 

              خورشید روی زیبایی 

              بیابانی ام کرد .


***


10 ) ابتدا حرف بودم 

        چشمی چرخاندی 

                               غزل شدم 

        روی به نمایی ؟

                    دیوان چیست ؟

                                          دیوانه می شوم .

                    &&&



       


     

... آباد اولدم بیلمه دین


ایللر بویو دردیندن .  فریاد اولدوم بیلمه دین 

شجریانین دیلینده .  " بیداد " اولدوم بیلمه دین 


دوشوب تیکانلی چولده . لیلی ، لیلی سویله دیم 

عشقینین داغلاریندا . فرهاد اولدوم بیلمه دین 


اوز قویوب خراباتا . پیالادا عکسینده 

خومار آلا گوزلره . معتاد اولدوم بیلمه دین 


یولون اوسته کول ایدیم . انتظار اوزامیندان 

دورت طرفی کولگه لی . شمشاد اولدوم بیلمه دین 


اوزون ایللردن سورا . قوللارینین کولگه سین 

قوللاریما سالاراق . داماد اولدم بیلمه دین 


هیجران قاری ،کولگی . وورموشدو خارابایدیم 

کولگه مین اوستن کئشدین .  آباد اولدم بیلمه دین 


....    ................

*بیداد استاد شجریانین اوخودوقو دستگاهلاردان بیری 

...من هارا ؟


بو قدر درد ایچینده . درمان هارا من هارا؟ 

باختین یاتمیش چاغیندا . جانان هارا من هارا ؟


نازی اودا باغلاییب . عیشوه سی آلوولارا 

بو اود - آلوو ایچینده . سامان هارا من هارا ؟


جورو پردن ائیله ییب . جفاسی ایکی بالدان 

مهرینین گویلرینده . جوولان هارا من هارا ؟


کرمینین صداسی . بوروسده عالمی 

لوطفونون سوفره سینده . مهمان هارا من هارا؟ 


یاناق آلما دوداق گول . گردن مینا ساچ سونبول 

من حسرت قویوسوندا . بوستان هارا من هارا ؟


توراج تک قاناد آچیر . آهو تک چولده قاچیر 

ایندی چولاق قیچیملا . جیران هارا من هارا؟


کیپریگینین اوخویلا . سینه می نشان آلیب 

انصافسیزا دیین یوخ . پیکان هارا من هارا ؟


دینیمی آلیب آتیب . ایمانیما سو قاتیب 

بو آخساق ایمانیله . شیطان هارا من هارا ؟


منطقی بوروق بوروق . حکمتی باغلی یومروق 

صمد،سینیق قلمله . عرفان هارا من هارا ؟


قامت قافیه -ردیف . گوزللیگ مین مثنوی 

بیر جوت جیزما قارایلا. دیوان هارا من هارا ؟


... یوسف لر زندان ایسته ییر

دور گل لیلی لیگ ائتگینن . کونلوم بیابان ایسته ییر 

قانادلاری سینیق هدهد . یانیر سلیمان ایسته ییر


عشقین تئشتی قویولوبدور . افسانه کسگردن دوشوب 

خان آراز سارای آختاریر . مغان خان چوبان ایسته ییر 


باغ باغچانی تیکان آلیب . گولو ، یامان گونه سالیب

باغین قوروموش داماری . سو ایسته ییر، قان ایسته ییر 


عشقی کرپیج هارا چکیب ؟. دمیر آلیب دارا چکیب  

ته یرلر آلتیندا قالمیش . اورگلر درمان ایسته ییر 


کور زلیخالارین گوزو . بیرده آیدین گورسون دییه 

منصورلار دارا چکیلیر . یوسف لر زندان ایسته ییر 


گویدن هله ده نور یاغیر . مریم لر یوخا چیخیبلار !!!

تک تک مریم تاپیلسادا . ایلی رمضان ایسته ییر 


باغ باغچایا اود وورولوب . بولبوللر کوچوب گئدیرلر

تمیز سئوگی بیر دفه لیگ . گئدیر چمدان ایسته ییر 


صمد کیمی لر تاپیلیب . آغزینا نه گلیر یازیر 

قلم بابا طاهر دییه . دوشوب همدان ایسته ییر