.... ائدیردیم


Image result for ‫تصاویر عاشقانه قاصدک‬‎

سارماشیق اولوب باجانا . یئنه سرایت ائدیردیم
 
قاشلارینین محرابیندا . دوشوب عبادت ائدیردیم


الیم چاتمیر اللرینه . ایستی سی شفامی وئره
 
گرگ کویونون توزونا . هله قناعت ائدیردیم 


ساچلارینی هورمه سم ده.گول اوزونوگورمه سم ده 

کویونده کی زنجیرینه . گرگ کفایت ائدیردیم 


سندن اولان گیلئی لری . گئدیب فلکه دئیینجه
 
بیرگون اوزوندن اوزونه . گلیب شکایت ائدیردیم 


سنین حوسنونو آینادان هر سحر دوروب باخاندا

آیه آیه، سوره سوره . آلیب قرائت ائدیردیم

********
محترم و قدیمکی قلمداشدان بو گوزل نظیره اوچون مننتدارلیقمی بیلدیریب گوزل غزلین اوخوجولارا تقدیم ائدیرم 


بیلیدیم 

سارماشیق اولوب باجانا یئنه سارماشا بیلیدیم 
قاشلارینین محرابیندا سنله یاناشا بیلیدیم 
الیم چاتا اللرینه گوزوم باخا گوزله رینه 
بو دره نى بو تپه نى منده کاش آشابیلیدیم 
تئللرینى آجام هوره م بو آرزییا چاتماسامدا 
بیر داراغ تک ساجلارینا گولوم یاراشا بیلیدیم 
اوره گیمده آلو آلو عشقین حکایه سین کاشکى 
بو سؤگیمى گوزللرله گلیب پایلاشا بیلیدیم 
نه اولیدى آردونجا سورو نوردوم کولگه کولگه 
ایزوندن ، گونشه قدر توتوب دیرماشا بیلیدیم 
یاشایشین قورقوسونو صفحه صفحه گورم بئله
تمناسیز یاردیم ائدیر یولداش یولداشا بیلیدیم 
گوزللیگین عالمینده اؤ دیلبره گیزلین باخام 
روزگارین دوهاریندان بیرآن بویلاشا بیلیدیم 
قسمت اولا یولوم دوشه یئنه سیزون باغچادان 
لاله لاله جیجک جیجک درم داراشا بیلیدیم 
شعیر شعیر ماهنى ماهنى دوغولیدیم بوحیاتدا 
شاعیر اولوب من بیر غزل اؤ یارا قوشا بیلیدیم 
آیریلیقین حاصاریندا بیرگوزله قاش یاخیندیسا
اما هئج واخ چاتا بیلمیرهمین گوزقاشا بیلیدیم 
قیزیل میغان تورپاغیندا چاى اولایدیم آرازآراز 
بالهارینان بیر آخماغا آشیب هم جوشا بیلیدیم 
کول آلتیندا مین امیدلن هله ده کوز کوز آلیشان 
انجمنین اوجاغیندا بیرگون قیزیشا بیلیدیم 

تقدیم اولسون بوتون شعر ادب خصوصیلا غزل هوسکارلارینا یاشاسین شعرى میز یاشاسین عشق یاشاسین قوجا بیله سوار




آغری ییر


بو گئجه قلم سوسوبدور . شعریمین باشی آغری ییر 

کیپریگلریم ایسلانیبدی . گوزومون یاشی آغری ییر 

عوموردو گوز تیکیب یولا . دوداغیندان کاش کاش آخیر

اول قدر آه چکیبدیر کی . آرزیمین کاشی آغری ییر

اوره گیم یاوا دویونور . گاه بولوتدو ،گاه چشمه دی 

ائله سانجیلاییبدیر کی . دئییرسن ناشی آغری ییر 

قافیه لر ایتیبدیلر . ردیفلر پریشان دوشوب 

شعریمین گوزو مات قالیب . اوتوروب قاشی آغری ییر 

صمد سانکی درد چکمه ییر . نه داوا - نه درمان بیلیر 

سیجیللی سینه باخیردیم . گوردوم کی یاشی آغری ییر

Image result for ‫تصویر قلم‬‎

سلام

سلام کردی و سرشار لحن رود شدم
با همه خسر و زیان ،دکان سود شدم 

فضا شکفت از آهنگ دوست ات دارم 
به بوی ناب حضور ات همه درود شدم

دو سوی راه برای ام همه نگاه شدند 
به آتش نگه ات سوخته چون عود شدم 

به دام زلف سیاه ات فتاده و ماندم 
هزار گونه به روی گلی سرود شدم 

کودک خواهش دل را که چون به بوبیدی 
به آتش لب تو سوختم و دود شدم 

پیر ام افتاده ی کوی تو ام و مست 
شاکر ام آنچه که ابروی تو فرمود شدم