... نام الینده



آختاریب آختاریب گوردوم . ایلیشمیشم نام الینده


باشیندان اولوبدو باشیم . قولپو سینیق جام الینده


نئجه جلد بیر قوشیمیشام ! ایللردی کی ایلیشمیشم 


قانادیمدان، دیمدیگیمدن . دانه سیز بیر دام الینده


اود آلوودا، یاناندا کاش . سئوگی اودوندا یاناسان

 

نئجه پروانه لر یانیر . خیرداجا بیر شام الینده


بیراوچ بئش گونلوگ دونیادا . نام کولگه سینده قالینجا 


نه یاخشیدیر کی قالایدیم . نازلی گول اندام الینده 


وفاسیز یالان دونیانین . الینه وئرمه الینی 


فانی دونیایا اینانیب . اولما صمد رام الینده 


گوزآچیب یومونجا گوردون . کفن بیچیلیب اینینه 


دونیا سنی تابیدیندا . آپاریرناکام الینده


نظرات 8 + ارسال نظر
اژدر عبادی سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 03:44 http://history-ap

چوخ گوزل -گوزه ل یازیلارینیز وار سیزه اوغورلار




بیرقاطار دورنا اوچور گویده دوشورسن یادیما

هارداسان هارداکی عشقین قوشو کونلومده یاشار

سلام استاد ارجمند
ممنون از حضور گرم و شاعرانه تان
زنده باشید و پاینده

آرازین آتاسى چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 00:26

سلام اقاى پورامان مگه منو برفرض گفته شما راى دادى من درب انجمن را باز کنم درب انجمن را قرار است خادم ارشاد باز کند و در ضمن ما در شوراى مرکزى پنچ نفریم با این تعداد یه ماه یک بار نوبت من میشه ده دقیقه بقول شما زودتر اونجا باشم و من مسئول انجمن شدم به شما در اطاق باز کنم و شما خیلى ساده و در باغ نیستى یادت هست در زمان جریان موضوع تیم تراکتور یکى یک شعر سیاسى با خود اورده بود اونجا خواند حتى اون پسر اون شعر را خودش ننوشته بود همانطور از جاى دیگر برداشته وبنام خودش خواند ایا مى دونى موضوع چى بود شما و امثال شما که مى اید انجمن من وجدانن مسئول هستم اما متاسفانهموضوع اونطور نیست که شما نگاه مى کنى ولى من هر دو طرف موضوع را مى دونم

سلام آقای فکرت بلی درب انجمن را قانونن باید مسئول انجمن باز کنه و همیشه هم اینطور بوده
حال اگر در باغ بودی وکمی مدیریت داشتی ؟ بین خودتان نوبت می گذاشتید هر هفته بقول خودت یکی باز بکنه .نوبت و سامان دهی بین اعضا را هم من باید انجام می دادم ؟ برفرض من رفتم گفتم در را بازکردند بدون حضور فردی از اعضای انجمن در ساختمان از برق یا چیزی آتشی سوزی یا اتفاقی دیگر افتاد من یا من نوعی چرا زیر سوال باشد ؟
نمی گویند چکاره بودی ؟
بعلاوه اگر حرفی منطقی نداری به این درو اون دروازه نزن لطفن .هر جا به نفع ات هست مسئولی ولی هرجا زحمت هست به تو مربوط نیست ؟
مسئولیت وجدانن شما میگه درب انجمن کلید بشود؟ این مدیریت و مسئولیت است؟ .اگر جوانی مراجعه کرد نمی گویند چطور کلید را به تو بدهیم ؟
اگر نمی توانی یا وقت نداری بزار زمین کسی که می تواند عشق اش را دارد اداره کند من خودم چون وقت نداشتم هیچ وقت هیچ مسئولیتی هم نگرفتم
آقای فکرت این جوانان از تو انتظار دارند به جای تهمت وظیفه ات را انجام بده و بالاتر آن کمی هم فداکاری کن تا فکرت های بعد از تو جای ات پرکنند
بقول خودت جایگاه ادبی بیله سوار در استان خیلی بالا ها بود اگر سردی دربین هست مسئول باید گرم کند نه به سردی دامن بزند.

کل اوغلان سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 23:23 http://turkcetenzler.arzublog.com/

سالاملاروسایغیلارکل اوغلان سیزین گوزل شعریزی اوخویوب وبه یندی اللرواراستاد

سلام محترم قلمداش
وار اولون گوزل باخیشیزلا
:تانری سیزی قوروسون

آرازین آتاسى سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 20:45

سلام اقاى صمد پورامان در نظر ها در قسمت یک وبلاک تقریبن نیمه عمومى یه حرفهاى در مورد خودم مى خونم و جواب منطقى هم مى دم اما متاسفانه مثل اینکه شما دنبال جیزى دیگرى هستى ، اولن انجمن شعر در ساختمان اداره ارشاد است و به جهت حساسیت موضوع کلید انجمن در دست خادم ان اداره است و شما و امثال شما کى در وقت مقرر رفتید خدمتگذار در انجمن را باز نکرده و اگر برفرض این اتفاق افتاده چرا موضوع را به حقیر نگفته اى ؟
و دوم با عرض معذرت شما دراین میان چه کاره ارشاد و انجمن و حتى فرهنگ این شهر هستى کاسه داغ تر از آش میشى و با جمع کردن دو سه بچه با بهانه انجمن و نمى دونم چى چى برعلیه بنده در یک رسانه عمومى حرفهاى سئوال دار با نام خودت و از این قبیل مى زنى مى خواهى با این بهانه ها چه بگویى و بهتر بگم انجمن باز است و بسته است و سرد و گرم است اصلن بتو چى اصلن با این اصرار در انجمن شعر و ادب دنبال چى هستى ؟خوب مشکل دارى دغدغه شعر و ادبیات دارى این شهر شوراى فرهنگ عمومى و سایر خانه هاى فرهنگى هست عنایت کن مشکلت را بگو و جواب بگیر چرا منو به میان مى کشى و یا تاکید بر اومدن به انجمن شعر دارى اون انجمن و اون ارشاد در وقت مقرر کلید انجمن در خدمتت برو بگیر و انجمن را باز کن و منم در خدمتت هستم و اگر خدا ناکرده دنبال چیزى دیگه هستى و برایت اول دوستانه میگم خواهشن با این بهانه بى مورد بنده میان نکش و احترام خودت را نگه دار در غیر اینصورت من طرح دعوى و براى دفاع از خود به قانون مراجعه مى کنم تمام

سلام آقای لطفعلی فکرت اولن بهتر بود حرف ات در جایی می زدی که خود شروع کرده ای دومن بنده جواب شما رو داده ام اول شما حرفهایی نوشته ای من هم جواب داده ام در ثانی انجمن مسئول دارد و مسئول اش حداقل 10 دقیقه قبل از همه درب اتاق انجمن را باز کرده برای مراجعین آماده نماید من اگر قرار بود خودم باز کنم تورا چرا انتخاب می کردم اگر نمی توانی مهر انجمن را روی استعفا نامه گذاشته تحویل دهید به اداره ارشاد تا ما کسی دیگر را انتخاب کنیم اگر نمی توانی بگذار زمین .بقول تو من چکاره ام در بازکنم ؟ اینجا آشی درکار نیست اساسنامه هست و خودت هم چندین بار اعلام کرده ای مسئولی که هستی پس هر هفته باید بروی باز کنی همه می دانند من دنبال هیچ چیزی نیستم
من دنبال محفل گرم ادبی هستم سال های سال داشتیم نه تشنه ی مهر انجمن ام نه نام ریاست .دنبال حق شهروندی هستم که امکانات شهر ام نباید معطل بماند.من یکی از انتخاب کنندگان هستم حق دارم سوال کنم و خواهم کرد .

دریا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 22:06 http://www.alakidelkhosh.blogsky.com

باسلام...خیلی عالی و پرمعنا بود،حال و هوای وبلاگتون کلا عالیه،تبریک میگم

سلام گرامی
ممنون از لطف و نگاه عالی تان
زنده باشید با جازه لینک شدید

سرعشق دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 21:33 http://serreeshgh.mihanblog.com/

ز آسمان دل من خورشید و مه برآمد / شب میلاد احمد(ص) با پور حیدر آمد

همه شادی نمایید که میلاد نبی شد / جلوه ی نور صادق ز بعدش منجلی شد . 
عیدتون مبارک

سلام فرهیخته ی ارجمند
عید شما هم مبارک
الهی به برکت این روز فرخنده و مبارک از تمام برکات الهی بهرمند باشید

زنده باشید

سرعشق و وفا یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 11:08 http://serreeshgh.mihanblog.com/

سلاملار
سایقیلار حورمتلی استاد

درین معنالی شعریزی اوخویوب گوزل آنلار یاشادیم
آلله یورماسین
ساغولون

سلام فرهیخته ی بزرگوار
واراولون گوزل باخیشیزلا.
تانری سیزی قوروسون

saberebadi شنبه 5 دی 1394 ساعت 13:46 http://saberebadi.mihanblog.com

سالاملار حؤرمتلی اوستاد صمد بئی اللرینه قووت گؤزه لدی یاشا :
گوزآچیب یومونجا گوردون . کفن بیچیلیب اینینه

دونیا سنی تابیدیندا . آپاریرناکام الینده

سلام حورمتلی استاد
واراولون روحلاندیریجی باخیشیزلا
تانری سیزی قوروسون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.